C/ Poeta Maragall, Sant Vicenç de Castellet 08295
emmsvc@svc.cat

Sortida al Liceu, al Concert familiar “El jove barber de Sevilla”

El passat dissabte dia 22 de febrer  familiars i alumnes de l’Escola Municipal de Música van  anar al Gran Teatre del Liceu de Barcelona a escoltar la versió per a públic familiar de l’òpera de Rossini, titulada per  aquesta ocasió  com a “El jove barber de Sevilla”.

Aquesta versió reduïda de l’òpera estava traduïda al català i va permetre’ns gaudir molt tant de les famoses àries com de la comicitat de l’argument, amb una escenografia original i efectiva.

Amb aquesta sortida va culminar tot l’aprenentatge dedicat a l’òpera fet gràcies als materials proporcionats pel Liceu i després d’haver fet el taller preparatori petit LiceuBib organitzat conjuntament entre la Biblioteca municipal i l’Escola municipal de música.